el cuervo asul

6/02/2006

Chema madoz





Sens dubte un fotógraf excepcional!
bé com a fotógraf no ho ser peró com a dissenyador d'imatges és delirant, sutil, surrealista (recordant al paraigues amb got de magritte)... i com un orgasme que et transforma de la tensió a la mort et porta de la rao a un món desconegut, sorprenent i fresc, sutil incomprensible i poetic... comparable a un haiku

i no em puc fer l'entés perqué no hi entenc una merda, ni sóc crític peró sensillament el trobo genial


http://www.chemamadoz.com/gallery1.htm

5 Comments:

  • aquests comentaris ja són nivell, floreta!!

    ;-)

    By Blogger sil, at junio 13, 2006  

  • merci sipia acabes de salvar l'existencia del cuervoasul... em vaig proposar de ofegarlo si ningú no em deia res en una setmana,,, i e vuealá aqui estás tú!
    por cierto... where ae you now? on the est or on the west side of meditarrani?

    By Blogger dellwoodbacker, at junio 14, 2006  

  • pos ja k sóc la freak mimada, vaaaaa, actualitza el blog, k si no m'avorreixo a la feina...

    :-)

    By Blogger sil, at junio 15, 2006  

  • Cuervito!!!

    jo tambe vull que actualitzis el blog,(tb m'aburreixo a la feina)

    ja saps ke la campanilla t'observa desde lluny, pero atenta!!

    per quan un te a la boira amor?

    1 petonet ;)

    By Anonymous Anónimo, at junio 16, 2006  

  • sempre hi ha temps per unos "polvillos mágicos"... quan vulguis carinyo. Té + braves?

    La setmana que vé?

    By Blogger dellwoodbacker, at junio 16, 2006  

Publicar un comentario

<< Home