el cuervo asul

9/28/2006

Rave Pulgil

Fa una setmana vaig començar a trobar trossets de papers minúsculs per el meu llit... La primera nit no en vaig fer cas peró quan ja en portava tres.. em vaig començar a inquietar...
Al final els vaig mirar a mirar en lupa... cabrons.. osti tú! un flyer per una rave (Rave per els de La flores, reif per els de Barna).. amb cita al meu cos i amb barra lliure... i està firmada per el fap (front d'alliberació de puçes).. uix i per aquella mateixa nit...

Doncs fins ahir mateix encara estaven de festa les molt putes... coincidint amb epoca d'exàmens.. uix un gran dilema constant entre rascar i pensar.. peró pensant.ho bé millor en época d'exámens que en epoca de ligues.. a veure com explico jo a algun maromo les erupcions per tot el cos..

al final vaig haver d'actuar amb quimics... i aixó que no sóc partidari dels conflictes armats.. i menys de les armes químiques.. peró era questió de vida o mort... (la meva vida i la seva mort)

i e vualá ja estic llire.. el revival del l'epoca hippy en qué un container podia significar un suculent dinar ja s'ha acabat.. torno a l'actualitat amb alguna secueles.. unes 50 per a ser exacte escampades per es meves cames...

bé.. i aqui estic.. currant per a variar de nou inmers en la monotia... sense més alicient que saber la nota d'un exámen que tinc aqui davant... i que podria corregir amb boli blau peró que la meva educació moralista no em permet... (de vegades penso que sóc massa nerd i tot!)

i aqui va el link del dia...
tot varia des del punt de mira des d'on ho mires...

més fotos a: http://www.2loop.com/3drooms.html

3 Comments:

  • mmmmmmm... no sabria què dir-te de les fotos... quan estan desetructurades, algunes de les pintures sembles reals, però quan posen el k seria la imatge ideal, es veu excessivament fals... les llums tb estan pintades, però és k no hi ha absolutament res k desencaixi, i això, sent com som humans, significa k no és real... la circumferència groga amb un cercle al centre tb groc... què, han pintat la pantalla del monitor de tv? aiiii, nuséeee nuséeeeeeeee...

    i buenuuu, sobre les teves pucetes... mmm... m'alegro k ja no les tinguis... algú més ha quedat afectat per aquest mini-fiestón? danys permaments? víctimes mortals? es pot dir k has vençut o simplement has postergat la batalla??? ein???
    i per cert... jo sóc dels de les R-A-V-Es, no reifs... coses de ser de poble...

    By Blogger sil, at septiembre 28, 2006  

  • Ara que ho dius.. potser tens rao al dir que potser no és real... mm.. uix.. si ja ho dic jo que ets un supercerebro.. jo ni me n'havia adonat...

    Puçes.
    nº efectats: jo, el meu ego i els meus exàmens.
    danys permenents: només cerebrals.
    Estat final: indecís...

    PD: em sembla que canviarè el nom i el passaré a dir: "blog para silvia"... què et sembla?
    PD: avui primera visita de la India :P...

    By Blogger dellwoodbacker, at septiembre 28, 2006  

  • ei jovenet, t'he escrit un mail k espera resposta impacientment per crear nous mons... :-)

    By Blogger sil, at septiembre 29, 2006  

Publicar un comentario

<< Home