el cuervo asul

9/06/2006

serial cut + gomaespuma

uix com costa aixó de tornar a fer funcionar un blog (si és que sen pot dir funcionar. A més quan intentes que no sigui alló que exactament és. Per cert qué és? quina finalitat té?mmmxx... crisi existencial blogeril.. millor deixar-nos de pargamatismes i fluir WU wei....




En el proposit de emplanar aquest espai inexistent amb alguna cosa cada dia...avui 2 links...

Serial cut. Ilustracions com les de dalt... sex, paper and imagination... humor i disseny...

http://www.serialcut.com/tentaciones.htm

La Marina ha retrobat un dels mítics videos de gomaespuma al salt de la piscina... (sipia no el miris al curro que sense so perd molt...)

http://www.youtube.com/watch?v=hxjzoAd96JE


I així d'escuet avui... ni més ni menys i si fa no fum com sempre peró amb la son opturant cada porus de la meva pell, exhalant lleganyes i suporant badalls... (i transpirant escatologiq per el que veig)

Un petonás...

tinc algú que em mira la web desde EUA, desde la University of michigan.... caram caram... aixó de web status acabarà siguent interessant....

2 Comments:

  • oh, no miris, no miris, i jo què faig doncs, treballar? estic crispada, tensa, haig de sortir d'aquí arggghhh
    en fi, buenu, ja espero a arribar a casa per mirar el video... snif...

    By Blogger sil, at septiembre 07, 2006  

  • podries probar amb els opiacis per a relaxarte.. o amb L'MDMA per a sentir-te més amorosa... qué t'haig d'explicar de psicofarmacs que no sápigues? je,je,je

    By Anonymous Anónimo, at septiembre 08, 2006  

Publicar un comentario

<< Home