el cuervo asul

10/02/2006

no les da verguenza cabrones putos.

"no les da verguenza cabrones putos."

Caram... obro els comentaris de l'anterior entrada i em trobo aixó..

Sense comentaris

mm...

He investigat i suposo que el fet bé que si poses "il·lusions optiques" al google surto com a 5 entrada (proveu-ho és cert) pot tenir alguna cosa a veure... aixó o el visitant de Mexico que va entrar la página just entre que jo penjés el post i la sipia el 2 comentari... uix.. bé el cas és que...

de qué deberia avergonzarme, mexicanito?

5 Comments:

  • ei, k jo t'estimo, però buscant pel google no et trobo enlloc... no estic segura k s'hagi putejat per això...
    no sé, a l'igual s'ha indignat pels continguts poc conservadors... tot i k si ho veu des de màxic, no sé, vols dir k ha pillat els grans i intel·lectuals matissos de la nostrada llengua?

    By Blogger sil, at octubre 02, 2006  

  • oh, se m'ha borrat el coment, snif, just quan apretava enter per penjar-lo, snif...
    ara ja no stic per fer bromet ai comentaris, megasnif...
    però estic aquí, present, i com k ja no stic de brometa, nem a linxar el tio aquest, som-hi!!!

    By Blogger sil, at octubre 02, 2006  

  • ah, mira, doncs si k s'havia penjat...
    uo!!!
    :-)

    By Blogger sil, at octubre 02, 2006  

  • je,je,je... problemes bloggerils...

    si segurament les meves apreciacions colinaries no l'hi hagin agradat del tot.. .je,je,ej

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 02, 2006  

  • Hola Aram, sincerament me quedat molt parada amb el teu espai es simplement gènial! no me le pogut acabar del tot..el teu germanet ara mateix no amb deixa..je, je..pero ja eniré pasant..ah! l'entrada 19 d'Octubre..es brutal!jejeje..(patatim-patatam..Esaú)ciao! Eva

    By Anonymous Anónimo, at octubre 25, 2006  

Publicar un comentario

<< Home