el cuervo asul

10/09/2006

perdut en la meva propia xarxa neural


...
Estic perdut en mi mateix... no m'entenc ni ho pretenc ni ho puc pretendre...
perdut enmig de l'estress de l'ultim exámen, l'imposibilitat fisico-espacial d'aprobar-lo. Perdut davant de propostes descaballades que em podrien tirar enlaire els meves encara més descaballades previsions de futur.. Perdut davant l'incapacitat de dominar el meu cos i la meva ment... perdut observant com la vida transcurreix davat meu i tot alló que em pensava que era jo en pren part.. tot menys jo... perdut enmig de la meva xarxa neuronal buscant racó sense gaires connexions sináptiques on poder reposar trankil.. un neurtransmissor que em deixi en estat letargic almenys durant l'hivern... peró la cinquena neurona a la dreta pampalleja lila i l¡'hipotalam em llança un aminoacid recodantme que la posposicó no soluciona el problema...
grgrg.. a la merda aminoacid, a la merda hipotàlem.... jo em quedo amb el meu neurotransmissió sedant... a un raconet prefrontal a la banda dreta.. on s'esta molt calentet i on ningú no m'emprenya... només l'eco de les neurones... peró no.. o sóc elles...
perdut esperant que ningú em trovi...

2 Comments:

  • crec k sé on et trobes i com et sents... en aquests moments ho comparteixo... i per això està aquí la nº3... perquè mentre una part de tu busca el camí per tornar a ser un (o molts sota un govern més o menys coherent), la nº3 afecta directament el teu cervellet, les teves connexions, i per fotut k estiguis, tot esdevé bonic. Tens ganes de riure i el món es transforma,i tu estas en pau i feliç. Necessites la nº3. Quan vulguis.

    By Blogger sil, at octubre 10, 2006  

  • caram sipia... la nº 3 m'intriga... un ventall de possibilitats sobre la seva naturalesa s'obre davant meu... mmm..

    Tantmateix potser només és el fet que quan intentes averigar qué és ja sobre aquest magnífic vantall de sortides sedants...

    ara que ho dius en posaré en práctica un avui... je,je,je

    no ser si serà la nº3 o no.. peró merci... mmm....

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 10, 2006  

Publicar un comentario

<< Home