el cuervo asul

10/11/2006

UIX!!! jugant jugant els burros es mosseguen




uix... estav jugant a moure la configuració de le la página quan.. ups! ja me l'he carregat el cos on posar els missatges de color blanc a la meva plantilla desaàreix sobtadament a meitat de la plana... joer....
peró bueno.. quino qui no s'arrisca no pisca... em sembla que l'hauré de reformar... uix... peró no avui .. un dia amb temps... que és un currele... ara que ja havia arprés com modificar les coses i afegir widgdets...

uix.. i per a més inri el webstatus no em funciona.. grgrr. avui é sun mal dia bloggeril

PD: sipia per a trovar widgets per el blog mira al buscador de widgets de google.
http://www.google.com/ig/directory?num=24&synd=open&cat=technology

en principi no la pots liar gaire si els penjes al lloc adecuat...

uix.. bé a currar s'ha dir

7 Comments:

  • i a més a més no es veu la imatge que he penjat.. dimiteixo.. prou per aquesta setmana

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 11, 2006  

  • UUUUUUUUUUUUIIIIX SNIFFF:.... joer...

    a veure com ho arreglo aixó ara....

    la curiosidad mató al gato.. snif

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 14, 2006  

  • tio, ni sé què és un widget d'aquests... k sóc de poble, home!
    (de poble neandertal, ejem...)

    By Blogger sil, at octubre 16, 2006  

  • uix.. un widget són com miniprogrames que pots afegir al teu blog com ara aquest rellotge.. o bé una previsió meteorológica o un traductor/canversor....

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 16, 2006  

  • ah, pos crec k jo tinc un contador i no recordo si un rellotge... però a la pagina on estan escrites les coses en plan programacio (k és on cal posar els links i tot això), no sé a quina altura val les coses, i queda com queda... snif... sóc cutre...

    By Blogger sil, at octubre 17, 2006  

  • no cutre no... previnguda... jo em vaig posar a afegir-ho com un loku i mira... ja veus... me he quedao sin pagina...

    per afegir el rellotge copia "les coses en plan programació" al final de la teva plantilla despres de "this is a paragraph of text in the sidebar" i abans de " end sidebar"...

    en cuant al contador... afageix el "codi" com si fos un link a l'apartat de "links"....

    En principi no té perqué desconfigurarse res... a mi sem va anar a la merda e xiringitu per a mirar de modificar la plantilla.. canvis de colors.. hi vaig afegir el cuervo a dalt.. i tot aixó... i com que no sabia on es posava vaig anar provant a diferents llocs.. i evualá la página a la merda....

    A ver si veo dentro de poco el teu webstatus i un rellotge bonic... i no em siguis tant freak de posar el del codi de barres!

    Un petonás!

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 18, 2006  

  • buenuuuuuuuu, miraré si avui al vespre tinc temps (cosa k dubto) de fer frikadetes i tal... jo tb vull posar una miatge maca i gran i fixa a dalt!!!

    By Blogger sil, at octubre 18, 2006  

Publicar un comentario

<< Home