el cuervo asul

9/19/2007

yo, yo mismo y mis consecuencias


No es el millor dia, del millor mes de la meva vida... Posarme a expicar els problemes que em corrouen seria reafirmar l'esquerda dels pilars que em sustenen.. Com si el fet de pronunciar-los pogués agravar-los; potser, per el fet que al veure'ls així escrits es reafirmarien i m'obligarien a fer-los més concients...per tant, en un acte de supervivéncia em limitaré a callar....
Ja em coneixeu... m'encanta dramatitzar... potser només es tracta d'extremitzar el que sento per tal de que es cremi tot, de que no en quedi res a dins meu... no ho ser.. ni tant sols se si ho vull saber.... bé... per alegrar la vista i apartarla d'aquests pensaments autodestructius us adjunto una foto meva... j,eje,je.. (com es nota que he aprés a utilitzar el photoshop...

Un petonás a tots...

Visca el bipolitarisme!

3 Comments:

  • Que wapo estás nene!
    Ya digo yo que el photoshop hace milagros. Aunque la base ha de ser buena... sino poco se puede hacer.
    Espero que pasen esos problemas y vuelvas a la alegría con la que nos tienes acostumbrados.
    Besos mil.

    By Blogger Tazky, at septiembre 23, 2007  

  • bones Aram!

    vaig dir que passaria per aquí a veure què hi deies, i m'ha agradat. jo tampoc no és q estigui passant els millors moments de la meva vida, i aquest escrit m'ha semblat que parlava de mi. tinc un munt de coses al cap que no sé com posar a lloc...
    però bueno, només t'escrivia per dir-te que em va fer agradar molt veure't l'altre dia a casa teva després de tant de temps...

    una abraçada

    gemma

    By Anonymous Anónimo, at octubre 02, 2007  

  • hey Gemma! m'alegra veure't per aqui! jej.eje. ami t'ambé em va agradar molt veure't per casa.. un petonas i fins aviat!


    Gracias tazky!

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 14, 2007  

Publicar un comentario

<< Home