el cuervo asul

4/19/2007

vuelta!

Y aqui estem un altre cop..despres de molts intents, de blogs ocults i altres cacofonies ambulants
no escrivia perqué entenia l'amor com algo massa absorvent que no em dedicava temps ni per a mi!
Peró bueno... ara si... ara que l'he hagut d'arrocanar per els examens.. uns examens que no em sé.. ni se si em sabré. Uns examens que haig d'aprobar a marxes forçades per a poder acabar ja aquest cicle de quatre anys... molt interessant pero esgotador a nivell económic i incompatible amb altres perversions com ara el cau, parella o el menjar.
Ara vé.. deixo de veure'l i em sorprenc amb actituds negatives, geloses i autodestructives, odio el génere masculí i la societat que ens ha creat, malaeixo els ossos del poeta mort per a encasillar l'amor i per incitarme a pensar així.. m'arrapanteixo només de penjar el teléfon.. i és que som així.. bledes florestanes.. només veure'ls sens esborra de la memória cualsevol rastre de dubte.. I entre la manca d'empatia masculina i el melodramisme florestà, flotem enmig d'una setmana abstinencia (parellil que no sexual)

El disseny del dia:

llibre-coixí

En ser més d'un a qui li agradaria més aixó que no pas una novela de Tostoi per Sant jordi... si igualment t'adormirás..perqué no fer-ho sobre tou?
El problema.. el preu 89 €
vist a http://nerdapproved.com/

El video del dia:

El primer video de Dee-lite. Senzillament genial. No hi ha paraules.