el cuervo asul

10/19/2006

19 dies d'Octubre



19 DIES D'OCTUBRE

Llibres:

- Nemesis, Agatha Christie
- Alicia al país de les Marevelles, Lewis Carrol
- Alicia a través del espejo. Lewis Carrol
- Muerte en el Nilo, Agatha Christie. WIP (work in progress)

Cine:
- 2046, Wong Kar Wai.

Exámens:
- 3, aprobats amb un 8.

Cruasants (així escrit perqué som de poble!) de xocolata: 14
Cops que he esperracat un paper a mig dibuixar: 12
Dinar fora de casa: 8
Hores extres: 5
Reunions cau:4
pantalons nous: 2
he pensat que la vida em canviaria a partir d'aquest moment: 2
ferides a la cama esquerre: 2
afeitat: 2
visites a l'ambulatori: 1
Restaurants: 1
Gelats menjats:0

IIIII

Bé.. aixó és un resum del que m'ha pasat aquests quinze dies.. una vida no molt moguda.. mirant l'estadística es dria que sóc una mica freak.. bastant...j,eje,je

Ah1 em deixava lo més trascendental! en aquests quinze dies he començat plorar com els japos! (i no he plorat de rabia, ni de dolor, ni de tristesa, ni d'amor...no,no.. és que sóc sensible al fred del matí i a la son de la nit....)...
No com tota la vida, allargant l'agonia de la llagrima que surt de la part més interior de l'ull i baixa melodrámatica relliscant lentament per a la galta fins que es fon amb el llavi... no no... Ara al nen plora com els japos... la llagrima s'acumula a l'ull i cau gotejant literalment des del mig de l'ull... donant una imatge més agresiva, punxant....

diuen que els japos ploren així perqué tenen el llacrimal més petit... llavors? el meu llacrimal ha mutat amb les últimes plujes? s'ha encongit com la meva preciosa samarreta verda a la secadora de ma mare?...

PD: si treballar fa escriure aixó demostra que no es bo per a la salut

(si trabajar fuera algo bueno solo lo harían los ricos)

8 Comments:

  • Sipia, em podries dir si veus la página sencera o se't tallaper la meitat? merci guapa.. és per a reconfigurarlo o "formatejarlo"

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 19, 2006  

  • jo la veig completament bé! i és més, m'agrada la teva estadística d'avaluació del mes! Clara, sincera i oberta, k cada qual la pilli per on vulgui, però m'agrada molt!
    company, necessito una d'aquestes agudes dissertacions al blog dels lapsus! ;-)

    By Blogger sil, at octubre 19, 2006  

  • ah, i siusplau, guarda algunes d'aquestes llàgrmines per a mi!!! jo ho vull veure això!!

    By Blogger sil, at octubre 19, 2006  

  • je,je,je,je... podriem fer un MEME per a multipples d'aquest estil

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 20, 2006  

  • Uix.. vaig molt liat.. i no tinc molt temps.. aixó de tenir algú més o menys estable et roba el temps... je,je,je...

    Bé.. el tema és que no escric res perqué haig de cambiar la plantilla a l'entero ja que ja van dos persones que no poen deixar misstatges...

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 23, 2006  

  • bu

    By Anonymous Anónimo, at octubre 24, 2006  

  • k diuse del meu germanet k no sapigueu eee??? gracies per ser kom ets i per estar aki el meu costat els moments dificils. la familia mai et fallara!!!! semp estara i mai t'enganyara , et dira les coses per el seu nom encare k facin mal!!!
    gracies per ser kom ets!!

    ESAU: ARAM???
    ARAM: QUEEEE!!!!!
    ESAÚ: PETATIM PATATAM!!!
    ESAÚ: JAJAJAJAJAJAJAJAJA
    ESAÚ: JIJIJIJIJIJ

    PER ELS BELLS TEMPS !!1 GRACIES GERMANET

    By Anonymous Anónimo, at octubre 24, 2006  

  • je,je,ej,ej

    lo fort és que a dies d'avui envara hi caic...

    Aram???
    qué!!
    juas juas juas

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 24, 2006  

Publicar un comentario

<< Home