el cuervo asul

10/31/2006

11 dies d'octubre

11 DIES D'OCTUBRE


Llibres llegits:
- Muerte en el Nilo, Agatha Christie.
- Decameron, bocaccio. WIP. (work in progress) interminable... sens dubte no em sembla un llibre dels que et puguis llegir del tirón... quan l'acabi (d'aqui un any o dos) escriuré un post mes detelladament que sel mereix..

Cine:
- 0 patatero ( i no és una pelicula espanyola alternativa.. es senzillament la nada que nos une..) (uix.. que espés que està sortint tot aixó).

Películes:
- El codigo Da vinci


Euros de la factura de teléfon: 125
Cops que he pensat en el viatge de la India: 35
Cruasants de xocolata: 7
hores extres: 6
cites frustrades: 4
Davids: 3
Persones a les que els he llepat la xocolata desfeta que tenien esparcida per al cos: 2
Cops que he pensat que m'estava enamorant: 2
Excursions del Cau: 1
Catarsis: 1 i grossa
Dies lliures: 0

Fins aqui el final del meu Octubre...

PD: la KT m'ha proposat de sortir a un curt que gavarà... a nivell casolà.. d'estudiant de belles arts... o sigui que a olvidar les concepcions preestablertes de la paraula curt... on faria d'Adam. Un marit que maltracta a la seva parella i també faria d'Adam del paradis.. sortint amb les meves vergonyes a l'aire i mantingent relacións amb dos noies! (no implictes o és explicites??el cas és que lo que es sexe, sexe no n'hi hauria, no) uix... no ser si sabré estar a l'alçada... i per a rematar-ho ara em surt el complex inherent en l'home referent al tamany,,, je,je,ej... bueno esteu convidats tots a un passe del curt quan surti..


mm... tinc ganes d'anar a Cassà i veure que hi ha per a dinar a cals papes... mmm....

1 Comments:

  • m'agraden aquests resums... Jo tb vull recordar quants cops he pensat en deixar la feina o quants donettes m'he menjat. Però com k sóc així d'avorrida, ni tinc memòria ni tinc llistat de davids ni tinc res. Sosa k sóc, oigh!

    ah, seria interessant veure aquest curt... no et veig ni fent de maltractador (mentre pegues t'imagino fent la mirada de "k ho he fet bé?") ni fornicant amb 2 noies... curiós...

    By Blogger sil, at noviembre 02, 2006  

Publicar un comentario

<< Home