el cuervo asul

10/26/2006

solucions+india+little people

Primer de tot informar-vos que la página ja funciona i ja podeu deixar comentaris... je,je,je
El problema l'habia causat la frase on demanava disculpes per si hi havien alguns errors.. paradoxal, no?

Bé.. el cas és que he tardat peró ja he reestablert les sinapsis binaries del cuervito...

Ah! com que no tinc res a fer al Febrer cosa que no sigui treballar he decidit tornar a la India.. je,je,je... aara caldrar estalviar per el Febrer i algun que altre prestec...je,je,je... que un té uns gustos cars... mmm... només de pensar-hi sem remouen les neurones.. (i l'estomac!) ara queda per a determinar si faré la ruta com tothom 2 setmanes o m'adelanto una setmana i vaig a veure kaijurao.. peró encara queda molt temps i la ruta está per a definir.. l'unic segur de moment és el mahashivarati a Varanasi... ,mmmm... uix... quina il·lu, estic que no m'aguanto (estás más loko que un gay en una tienda de tangas, com diria la Lara..je,je,je)



Ah.. i per a no aburrirvos us linkejo un projecte d'art urbá londinenc que m'encanta! ultimament s'está esboçant per a la blogosfera la paraula blogart... aquesta página en seria un bon exemple... un petonás!

http://little-people.blogspot.com/




5 Comments:

  • fuck! però, en serio? quan val el bitlletet per nar a la india? pq sembla k sigui com agafar el metro!!! jarl! jo tb! però com carai ho fas per estalviar tants diners en tan poc temps? sóc l'única explotada del mercat? què està passant? k jo tb vull marxar!!!!!!!!!

    By Blogger sil, at octubre 26, 2006  

  • uo! company, hi ha problemes amb el link al meu blog, snif!

    By Blogger sil, at octubre 26, 2006  

  • si, si va en serio... si tinc sort 300 sino 650... la veritat és que no en tinc ni idea d'on treurè la pasta.. segurament un amic que em deu algun favor em farà un prestec (uix.. aixó sona malament..je,je,je) ... i molt em sembla que el meu sou és més baix que el teu.. en tot cas la nostra feina està mal pagada.. sips... sempre ens quedarà l'alternativa Roser, i viatjar per aquè ens facin estudis psicológics...

    Pêrdona per el link.. tot arreglat.. ara només em falta posar el webstatus....j,eje,je... millor un altre dia.. que ara trec fum per les orelles i quan surti d'aquest maleït cubícul haig d'estudiar...

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 26, 2006  

  • Per fi puc deixar un comentaaariiii i demostrarte ke estic aki, leyéndote día a día...

    sipia, no et conec, pero jo tambe soc una precaria malpagada!!! no estem sols...

    aram de mi coraçao, necessito un te amb tu mes ke mai....t'anyoro...a veure si t'enganxo diumenge o dilluns..

    la teva campanilla

    By Anonymous Anónimo, at octubre 26, 2006  

  • mmm.. je,je,ej sillund m'aniria rebé!... merci campa

    By Blogger dellwoodbacker, at octubre 27, 2006  

Publicar un comentario

<< Home