el cuervo asul

12/15/2006

Visibilitat


- Peró perqué no dibuixes les fulles dels arbres?
- perqué están lluny i no es veuen...

Més o menys així vaig descobrir la miopia...

Avui és el primer dia amb la nova graduació a les lentilles. I no em sento comode...
No ser... un sabia acostumat a que l'ull dret dominés la jugada i a l'esquerra imperés la planitut que comporta veure-hi una mica borrós... avui per contrari tinc l'estranya sensació de qué tot es defineix i pren forma fins l'arbre més llunyà... una sensació estranya.. en part, sens dubte, per la neteja de l'aire que ha fet la pluja... peró em recorda als dies abans de la migranya... on tot es torna massa nítid.
on queda la sorpresa de no saber exactament qué o qui és lo que mires fins que t'hi acostes??

El món esdeve pla, fix, dur.. un mon d'arestes i tagents de cantos i perills, de seguretat aburrida, de coheréncia extrema; un món hostil i desconegut....
Peró penso en quan arribi la nit i me les tregui i llavors el món es fondrà en un cúmul de formes flonges, etéries i desconegudes; simpàtiques, movibles i arrodonides; que m'acolxaran i em desconectarán..

- Está relacionada la miopia amb la creativitat?
- El canvi de domini ocular dret-esquerre, portará a un canvi de treaball d'hemisferis?
- Pot ser que m'estigui anat de la olla?


Paradoxalment la realitat no es real..

4 Comments:

  • Amb miopia o sense, ets un bon escritor, m'agrades!
    i si, se't en va l'olla, olè tu gràsia!
    vas posarte les meves ulleres de recanvi i vas dir: oh, els arbres de lluny tenen fulles!!!!!!!!!!!!!
    T'estimo, Mumy

    By Anonymous Anónimo, at diciembre 15, 2006  

  • Sempre m'agrada el que escrius.
    Son pensaments molt clars que tu expliques d'una manera tan maca.
    Besote Aram.

    By Anonymous Anónimo, at diciembre 16, 2006  

  • aiai k t'acostes al nivell d'en david i els seus comentaris estils "avui et veig nítida...".
    No estic segura k la miopia la poguem associar amb la creativitat... pq quan tens 4 dioptries, desitges tan sols veure el contorn dels arbres, snif!!

    By Blogger sil, at diciembre 16, 2006  

  • Oh! tens rao mumy... ara ho recordo... anavem a dintre del 205 entre Llambilles i Cassá...

    Je,je,je... al final no era problema de les lentilles sinó un previus de la migranya galopant que em va tenir ocupat ota la tarda divendres...

    Merci a tots 3! aixó de tenir comentaris anima... je,je,je... un petonás!

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 18, 2006  

Publicar un comentario

<< Home