el cuervo asul

12/11/2006

JET LAG

Buff...sofrint el Jet Lag de la setmana passada... de vegades em pregunto si no podriem allargar aquest pont amb les festes de Nadal o exterminarlo del mapa.. sumar els dies festius en una setmana i que casualment estiguessin juntets juntets am les vacances d'estiu o Nadal... je,je,je

dimecres i divendres festa... sips.. era dels poquets que vaig treballar el dijous.. peró no em puc queixar l'intercanvi amb el viatge que m'espera a finals de gener val la pena.

Ja que el meu somni de poder hivernar durant tres mesos s'ha vist truncat per exigéncies del guió, he dedicat aquests tres dies a fer una apología a la utopía somnifera. sips.. llit llit i res més... alguna coseta per a qué no sigui dit...

Una festa d'aniversari, d'on vaig haver de marxar a la meitat (un estima massa el llit com per a deixar-lo solet masses hores)
Una excursió a la cascada de Can Busquets a veure la vintena de nans de jardí que el Frond'Alliberament de Nans de Jardí ha deixat camuflats amb l'humitat i el boscatge increiblament net.
Anar a recollir el curt encara que els esforços es varen frustar al veure que el DVD havia estat mal grabat..
Una butllofa al dit del mig de la mà dreta produïda per una sola de sabata fosa.
Dos llibres llegits i així completada la trilogia de Isabela Allenda (la ciudad de las béstias, la ciudad del dragón de oro, el bosque de los pigmeos)

I suposo que el fet de que tothom ho viu li resta interés peró fa MOLTA FRED!!!! una fred que desperta, agarrota, vivifica, mortifica i et fa recordar parts del cos que ni tant sols sabies que tenies.... Un fred que em fa sentir viu, encostipat i limita les meves ganes de socialitzarme a les reduidissimes hores de sol...

Contant els dies que faltes perqué els dies es tornin més llargs.

(PD: grácies mumy per el jec pelut)

2 Comments:

  • unA fred i molT calor? osti aquests de les teves terres... com capgireu el món quan us fa falta...
    i confirmo la teva perspectiva: que bé s'hi està al llitet sota un edredó calentó!!!!!!!!!!!!
    :-)

    By Blogger sil, at diciembre 11, 2006  

  • eps! no, no MOLTA fred i MOLTA calor.. cuqlsevol cosa que s'allunyi d'aixó es deu a un erro purament tipográfic.... j,eje,je...

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 11, 2006  

Publicar un comentario

<< Home