el cuervo asul

11/22/2006

exode massiu

mm...
em desperto amb la sensació de trobarme un antic conegut al que no vull saludar peró per obligacions espacio-temporals estic obligat a interncambiar 4 paraules. Peró no em queda clar quin dels dos doc jo... si el cos o el cap. el cas és que avui no encaixen.. es senten molestos amb la companyia de l'altre...

Com si la meva ment no encaixes amb el cos i el meu cos es sentis desubicat amb aquesta ment...

mm.. intento abandonar el nordic i no puc... 9 minuts +, 9 minuts +.. i així passa una hora... retrassant tot lo que volia guanyar llevant-me una hora abans...

El cuarto es quedarà sense endreçar avui, els plats sense rentar.. em prou feines em podré dutxar... i lo de avançar feina al kurro.. juas!...

... no m'agrada el fred... recordo amb nostalgia aquells temps que em despertava d'un sal del llit, amb energia i empenta... aquels temps en que el fred m'estimulava en comptes d'envoltarme en estat letargic.

Estressat per els examens... aquest cap de setmana a Valencia i la setmnaa que ve a Barna.... mmm... uix .. stress.. estic espes inclus per escriure el blog...

He probat les dos valvules d'escape que tinc i bé.. em sento millor... resultat: dos calçotets nous i uns llençols per a rentar.

UIX! ja que no puc hivernar proposo un exode massiu a un país calent... mm......

espessitut máxima a nivells insopurtables...

3 Comments:

  • buenu, al menys has actualitzat el blog!! k quan no ho fas m'avorreixo moltíssim al curro!!
    reconec com a propis aquests estats mentals en els quals desitjaries no ser tu qui ets, per l'absurditat de tot plegat (uo! o només em passa a mi?!). En aquests moments, però, estic vivint un dels episodis d'èmfasis de breu durada. Suposo k estic aplanant el camí per convertir-me en una maníaco-depressiva, i de moment em moc en marges moderats. En tot cas, tio, no et droguis! (buenu, un consell és un consell, cada qual a lo suyo...)

    By Blogger sil, at noviembre 22, 2006  

  • no, no no ho penso fer... de fet fa moltíssim temps que no em prenc cap psicotrópic! uix... ni nº1 ni 2 ni 3esos...

    By Blogger dellwoodbacker, at noviembre 22, 2006  

  • M'agrada molt com expliques els estats corporals, son... tan reals, tan vius.

    Gracies per els anims.
    I les paraules mai no son vuides.

    Besazo grande.

    By Anonymous Anónimo, at noviembre 23, 2006  

Publicar un comentario

<< Home