el cuervo asul

11/24/2006

abandono..


Hey! abandono temporal el blog degut a l'estress pretraumátic als exámens i al posttraumátic a partir de diumenge... je,je,ej

El deixo doncs en estat letargic, hivernant... esperant millors temps.. (uns 10 dies) i lllavors prometo una entrada diaria per els freaks que necessitem desafogar-nos de la feina, vomitar paraules davant de la pantalla, fer una pausa del nostre hipocrite somriure i del politic "si, ara mateix".

Continuar amb les curiositats que trobo per interent i per la meva xarxa neuronal...

necessito una pausa per a centrarme en el curs i en mi mateix... inclús una pausa de la catarsis que em suposa aquest espai.

Els que em coneixeu sabreu que el meu estat anímic dona mil voltes al Dragon Khan... mm..no em feu cas... a lo millor el dilluns escric tres posts... je,je,ej..

Peró ara a centrarme.. a intentar esudiar al tren cap a Valencia lo que no he estudiat en quinze dies... a intentar convencer als jefes d'alló que ja saben.. i intentar no encabritarme amb el seus sistema pedagógic que més que animarme m'obsessiona i em colapsa.

I el més important.. a veure si trobo lloc on dormir avui.. je,je,ej

Fins aqui... fins d'aqui deu dies, guapos.

3 Comments:

Publicar un comentario

<< Home