el cuervo asul

12/05/2006

Soc feliç


SOC FELIÇ!!!!

Si noi.. lo que fa una trucada.. recordar la seva veu, els nostres cossos fonent-nos amb el soroll remot del mar, el batec del seu cor, les seves dents tant blanques, el seu cos nu adormit entortolligat amb el meu empapats de suor, aquella nit,una bicicleta rosa, les ungles del peu pintades i una barba mal afeitada,mmmmmm.....

Soc feliç. Sóc feliç de retrobar-lo, de veure que em troba a faltar tant com jo a ell i que té les mateixes ganes de veure'm.. estic feliç perqué ronca, perqué és desordenat, perqué és sincer i perqué mai no crida, estic feliç perqué el conec i perqué per fi hem pogut tornar a compartir uns moments eterns... estic feliç perqué no para de somriure quan m'abrassa...

Uix.. paro que comensaria amb cursilades... sóc perillos.. je,je,ej.... uix.. si m'enamoro prepareu-vos!!! juas juas juas...

Bé us deixo un joc BONISSIM hi pots perdre moltes hores.... es tracta de col·locar torres i fer-les evolucionar perqué les boles no arribin al castell ... al meu nivell despres de molissimes hores és el 71... i el teu??

http://javimoya.com/blog/juegos/tower-defence.html

Un petonás i bon PONT!! (qui el tingui es clar) aqui un curra.,.. lo que ha de sacrificar un per un més a la India.. je,je,je... peró per fi demá EL PRIMER DIA DE FESTA EN QUATRE SETMANES!!!!

12 Comments:

  • cómo me alegra sentirte feliz!
    1beso muuuuuuuuy grande para ti.

    By Anonymous Anónimo, at diciembre 05, 2006  

  • uei!! m'alegro que siguis feliç...
    per`p aquest joc és infernal... no ho acabo d'entendre... simplement vas posant torres i més torres per tal que no passin les boletes? quin és el teu concepte de fer evolucionar les torres? pq serveix la floreta o el k sigui de la dreta de la barra d'eines? pq val 3000? no entenc el joc... i és infernal, snif...

    By Blogger sil, at diciembre 10, 2006  

  • SIpia!
    A veure.. et regalaré un manual d'instruccions per nadal...

    Amb cada boleta que mates obtens punts
    si cliques sobre d'una torre ja construïda pots pujar-la de nivell... aix´ó si, té un cost...
    El tema és que cada cop les boletes costen més de matar per aixó has de pujar les torres de nivell.... com pots comprobar cada torre té unes característiques diferents.. costa + o - i mata més o menys... i cada cop que li pujes el nivell aumentes el dany causat i el radi d'acció...

    el meu record és nivell 74.. es clar que la partida va durar 45 minuts...

    Bueno no ser si t'he resolt alguna cosa....

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 11, 2006  

  • entenc lo d'obtenir punts matant boletes. Però no pillo el cost d'augment de poder d'una torre. Pq quan clico a sobre, em diu k ja no puc augmentar més la potència de la torre. Això vol dir k no tinc suficients monedes/punts per augmentar-la de poder, o k ja no es pot augmentar més? pq si la tempesta em val 40 de crear, quan em costa per augmentar el seu poder? i es pot augmentar indefinidament? totes les torres es poden augmentar de poder? les torres fulla, k valen molt i destrueixen poc, surten a compte? quina és la teva estratègia per aguantar tant? quina combinació? com ho augmentes??? aaarrrggghhhh!!!! ajuda'mmmmm!!!!!!!!!!!! m'he despertat construint torres!!! HHHHHHHHHHHHHEEEEEEELLLLLPPPPPPPP!!!!!!!!!

    By Blogger sil, at diciembre 11, 2006  

  • La única que no es pot augmentar és la de la tempesta.. aparentment encantadora peró poc viable a llarg plaç...

    Les torres fulla tot hi semblar poc atraïents al principi al final són les que ataquen amb mes força...

    col·locales a punts estratégics que puguin atacar a dos camins alhora i et recomano que no passis de 9 torres sinó no tindrás diners per a augmentarles ttes fins al nivell final...

    per a augmentarles surt del mode crear.. (clicant a sobre la creu del castell i llavors clica sobre d'una torre construïda... s'obrirá tota la informació relativa a aquesta a sota.. si cliques sobre la fletxa groga que conté la info augmenta (sempre que tinguis es clar la quantitat sufucuent de monedes..)

    Jo ho continuo intentant peró no supero el nivell 74... je,je,je

    Et trecomanho que coloquis 3 o 4 de aigua al principi per anar matant les boles mentres fas una bona plantació de fulles i vas augmentant el seu nivell ja que fins a que l'has augmentat 3 o 4 cops no valen la pena...
    bé és la meva estratégia.. no m'agrada gaire el foc.. je,je,je.. tinc una mala experiéncia recent que postejaré d'aqui poc...

    Bueno ja me contaás si aconsegueixes fer-lo funcionar b!

    Un petonás!

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 11, 2006  

  • ho provo quan arribi a casa i demà comento!!
    gràcies!!
    (culloooooons, jo només posava tempestes... jarl...)

    By Blogger sil, at diciembre 11, 2006  

  • buenuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
    al menys ara pillo com funciona la coseta dels coolons!!!
    he arribat als 55!!! bieeeeeeeeeen!!! ara, a millorar-me!
    gràcies company!!

    By Blogger sil, at diciembre 11, 2006  

  • buenuuuuuuuuu...
    em quedo al nivell 64 i ja puc nar a dormir tranquila!! :-)

    By Blogger sil, at diciembre 11, 2006  

  • Juas juas juas!

    Si és que tot i ser extramadament senzill engantxa que no vegis!! molt bé per el 64! ;-)

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 12, 2006  

  • pst! partida de 10 min i nivell 70! sóc la bomba, juas juas! ;-)

    By Blogger sil, at diciembre 12, 2006  

  • caram... com t'ho fas per només esta deu minuts??? quia és la teva técnica???

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 13, 2006  

  • caram... com t'ho fas per només esta deu minuts??? quia és la teva técnica???

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 13, 2006  

Publicar un comentario

<< Home