el cuervo asul

11/30/2006

examen


els nervis per l'exámen m'imedeixen estudiar, els nervis per la feina m'impedeixen treballar.. potser ara el fallo és que vaig massa confiat... avui m'he quedat al migdia per estudiar i m'he despertat amb la dona de fer feines que em demanava si em podia aparta del terra que havia de passar l'aspirador.. je,je,je... uix.,... no será que no ho intenti peró definitivment jo funciono amb l'estress.. em revitalitza i em dona forces..

Demá exàmen, aquest cap de setmana seminari de Yoga peró a partir del diumenge al migdia... FESTA!!! que me desmeleno.. hombres temblad!!! i la setmana que vé dos dies de festa....mmm.. dimarts? dijous recupero les classes d'hindi, divendres 8 concert de d'edmond i lpodré per fi disfrutar d'un dia lliure... desde fa 4 setmanes que no en tinc cap... je,je,je

Us linkejo una página interessant homoerótica peró amb unes imatges superinteressants.. passeu-vos-hi i jutjeu vosaltres mateixos... mmm...

www.gaylab.blogspot.com

1 Comments:

  • bé.. j,je,je... ja ha fet l'exámen.. espero treure un mínim de 9'5... he domit només 3 hores avui per a aconseguir aprovar aquest exámen (s'aprova amb un 7)... hi a mé sporto tots els amulets possibles a sobre

    Una estampita de Lakshmi, una de Ganesh, el meu mala, una pedra del Ganges, un botó de la iaia, una pedra de Cádiz, un quars, una pirita, una turmilina, l'anell de la Zengue, el mocador amb el que he estudiat... je,j,je... i aixó que em considero una persona poc supersticiosa! ...

    Sort que no penso en treurem l'exámen de conduir.. de tantes coses que portaria a sobre no entraria ni al cotxe!

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 01, 2006  

Publicar un comentario

<< Home