el cuervo asul

12/29/2006

humans....

En aquestes dates tothom recorda lo bons que podem arribar a ser els humans... Tohom fa estandar d'uns valors hipócrites que no professen.. Transformant els valors del nadal (si es que mai n'hi ha hagut més enllá del merchandaising del corte inglés) paradoxalment en tot lo contrari!... Compres i potencies les grans multinacionals que exploten tant el medi ambient com a la població... i ens olvidem que un 64% de la població viu amb menys de 1,5 eurs diaris.. peró ja esta´compres una postal a unicef donant 1 euro al tercer món i evualá consciencia trankila..
comprem per a comparar l'amor?
perqué no volem ser consciens que tot lo que ens sobra, falta a algú? és necessari que emboliquem la sang i la suor de la majoria de les persones (un 64% es majoria) amb paper de regal platejat?? perqué no ho fem directament amb bosses de plástics separats per a grups sanguinis??? (si es que la sang dels "tercemundistes" es digna de la burgesia)

i no no és demagógia barata.. simplement estic cremat molt!

i si tots compressim menys?? i si utopicament no necessitem fer girar tant rápid el monstre, i cancer del planeta, del capitalisme? i si no necessitessim má d'obra barata a paisos amb menys lleis on poder destrossar a tort i a dret sense tenir en compte res ni ningú? i no es tracta de portar el nostre estil de vida a tots els racons de la terra (siusplau no!) peró no podem pretendre explotar als altres paisos sense oferir-lis les mateixes condicions... millor tornem-los lo que li devem i deixem-los en pau.. potser ja es massa tard.. i suposo que no tohtom está disposat a renunciar a les condicions a les que está aburgesat...
Se que no em puc explaiar aqui.. i consecuentment no tinc temps per a desenvolupar un argumet coherent i sembla més un escrit d'un adolescent rebotat que d'algú amb les meves desviacions mentals..

bueno us deixo amb dos videos que tot i no tenir molt a veure amb el que tinc al cap i ara no aconseguexo expressar em sembla que són superadecuats per aquestes dates de Nadal...

PD: cançó Mad World, cantant: Gary jules


PDD: per fer-vos una idea de la superfluitat del Nadal imagineu-vos Sant cugat amb els carrers enmoquetats de vermell...

4 Comments:

  • buenu, vale, no són grans arguments però no són mancats de raó... que si regals o que si no... buenu, jo el més bonic que tinc és mirar al meu costat i veure que al meu costat hi ha algú megafantàstic k m'estima i em somriu... aaahhh... :-)
    corte inglés, a mi... ja!
    ;-)

    By Blogger sil, at enero 02, 2007  

  • ;-) un cop més tens raó je,e,je,je

    By Blogger dellwoodbacker, at enero 03, 2007  

  • ke pasa cuervito ke no actualitzem???

    on son les teves inquietuts???

    ptonet d'una maga impacient de llegir-te

    By Anonymous Anónimo, at enero 08, 2007  

  • em sembla que han volat.. no m'en queda ni una... intentaré postejar lguna cosa més tard.. peró crec que no tindria molt sentit....

    By Blogger dellwoodbacker, at enero 09, 2007  

Publicar un comentario

<< Home