el cuervo asul

12/19/2006

provocant...


Soc un provocador...

M'agrada provocar.. m'encanta. No se si el motiu és purament egoic o el fet de voler soprendre i fer reflexionar la gent.
De vegades adopto els punts de vista més estranys i estrambótics inclús surrealistes per a veure com reacciona l'altre gent i com reacciono jo... havent hagut d'aclarar molts cops que es tractava només d'una mera experimentació en vista del perill que comportava continuar mantenint certs punts de vista...

Potser només es un rastre adolescent en el qué el fet de sentir-te diferent et fa sentir millor, et fa sentir que no et submets al 100% a aquesta societat..

Potser es un afany egoic de trencar les barreres a l'altre gent... potser només de demostrar que jo no les tinc...

Bé aqui va la meva provocació diaria...

un dels llocs més bonics que he trobat mai... VARANASI on tornaré al febrer a celebrar el Mahashivarati...
i aqui el video...
http://www.youtube.com/watch?v=SKrFKasqntU&mode=related&search=
Es increiblament meravallós... veure com aquests nens treuen el mort encallat a la ribera del riu sense cap mena de tabu..... el que és demagogia barata peró no es distancia de la realitat son els tres ultims segons.... i a la pregunta.. si, jo em vaig banyar en aquest riu i m'hi tornaré a banyar... je,je,je
Un petonás

6 Comments:

  • buenu, ells treuen el mort sense temor ni recança pq forma part de la seva cultura, de la mateixa manera k a mi m'agrada menjar conill am bpicada d'all i julivert i hi ha qui li fa angúnia pq s'assembla al gat i hi ha qui menja gat... cada qual amb la seva història. Ara, el k xoca és la última imatge... tot i que hi ha qui compra aigua del ganges i se la beu, ejem...

    By Blogger sil, at diciembre 20, 2006  

  • juas juas juas!!!

    si tot hi aixó crec que a ells els xoca més veure't menjant conill que a tu la ultima inatge...

    Al cap hi ha la fi ell s'está posant a la boca aigua que ha tocat un cadaver (i quan dic un, dic 10000), peró en el teu cas no només et poses el cadaver directament a la boca sinó que el mastegues i el xucles minusciosament i lo pitjor de tots TE'L MENGES!!!

    defnitivament em sembla molt més desagradable la teva opció que la seva... j,eje,je

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 20, 2006  

  • sí, però serà pq no han provat el conill k fa la meva àvia! ;-)

    By Blogger sil, at diciembre 20, 2006  

  • em sembla que provoques tu més amb el comentari que fas de com es menja el conill que amb les imatges del video.
    Per cert, l'aigua que es posen a la boca també te minusculs troços de cosos humans que es menjen.
    Besote

    By Blogger Tazky, at diciembre 20, 2006  

  • Posats a menjar, tots ens menjem cèl·lules de pèll morta quan ens banyem a la platja...

    Aram, amore, tot i ke no escric sovint estic sempre observan-te...akí a prop teu.

    la teva maga

    By Anonymous Anónimo, at diciembre 21, 2006  

  • je,je,je... si tazky. .soc un provocador...

    uix i posats a ser rigurosos estem inspirarnt millons d'atoms de persones mortes cada minut! glups! ...

    La diferencia radica en que uns ja están morts i els altres els mates per portar-te'ls a la boca....uix..

    Merci maga! ets la meva voayer preferida.. juas juas jaus... em mires desde l'Autonoma...??? tinc un lector asiduo universitari i no se qui és... i com que soc tant coti.. je,je,ej

    By Blogger dellwoodbacker, at diciembre 22, 2006  

Publicar un comentario

<< Home