el cuervo asul

1/09/2007

tirandillo


renovar el blog....DISH

uix.. qué podria explicar jo? qué m'ha passat prou interessant com per a poder-ho postejar?? em sembla que no gaire res de caire public.. je,je,je.

Senzillament una época letárgica de creativitat...

Una época en la que lo petit es torna terriblament inmens i la inmensitat es comprimeix fins a límits insoportables. En lo que la incertesa esdevé dubte i la veritat res més que una hipótesis refutable.

Epoca de caos, de desordre organitzat, teoria de la sedimentació.. la roba del dilluns sota la del dimecres, i els problemes del dimarts entremig... Ilusions desbocades estampades al mur de la realitat... realitats difoses en els limits de l'espai i el temps.
Samarretes grises i forats destenyits per el desgast de les llagrimes i els somriures. Batut d'emocions inconexes. Época d'incongroencies exaustes i provocacions corrosives.

Epoca de somnis diverits i interessants dels cuals escriuré i, espero, reviuré.

si algú no enten el que explico avui... que no ho pregunti.. jo tampoc... senzillament, per a no trencar la monotonia inherent al meu sistema nervios, estic espés.... potser algún dia amb liquo una mica i aconsegueixo treure alguna cosa de profit per a postejar.. peró sem presenta un problema.. el suc de cervell combina millor amb canyella o amb sucre moreno? amb suc de maduixes (si l'acces de color vermell no produis un efecte excesivament lasciu) o millor amb suc de taronja?

Quan hagi aclarit aquestes questions i alguna més com ara, fins a quin grau es convenient de barrejar neurotransmissors amb menta en un sistema pseudodemocrátic? (tema que no exposaré per a no allargar aquest post fins a la vacuitat), prometro fer un batut ben maco de idees i amb una mica de coheréncia... Un petonás i merci a tots ...

5 Comments:

  • eieiei!! a mi no em sembla pas que el post estigui buit! és més, em sembla un magnífic receptari! riu-te tu de l'esferificador del cuiner aquest!
    jo aposto per fondue de xocolata amb carpaccio de cervell, mentre k les maduixes combinen amb un suc de taronja, i crec k els neurotransmissors harmonitzen més amb altres tipus de plantes aromàtiques k no són la menta.
    deixa la coherència per qui no entén de cuina!
    salut!!!
    (no ho oblidis piltrafilla, a part de servir per dir hola i adéu, "salut" té un significat propi i certament interessant)

    By Blogger sil, at enero 10, 2007  

  • ei, una cosa és k jo no actualitzi el blog pq estic vaga, l'altra és k no ho facis tu... k m'avorreixuuuuuuuuuuuuu!!! plissssss... renova'l una miquetaaaaaaaaaaaaa....
    snif...

    By Blogger sil, at enero 17, 2007  

  • DIC EXACTAMENT EL MATEIX KE LA SIPIA!!!!!

    MAGA

    By Anonymous Anónimo, at enero 17, 2007  

  • UIX!!!

    ok ok.. l'actualitzo... je,je,je... es que em vull adherir a la vaga d'actualitzacions i estic en plenes negociacions amb el meu sindicat...

    intentaré no ser ambicios i començar amb dos actualitzacions a la setmana...

    Un petonás i merci per els comentaris

    By Blogger dellwoodbacker, at enero 17, 2007  

  • PD: SIPIA ACTUALITZA EL TEU!!!! ojo por ojo....

    By Blogger dellwoodbacker, at enero 17, 2007  

Publicar un comentario

<< Home