el cuervo asul

11/03/2006

street art... ombres

A manca de que em passi res ineressant a la meva vida a part del novio que no em fot cas, el que no fot cas al seu novio, el que esta massa lluny per ser el meu novio, el que a partir d'avui ja té novio, el que els seus pares no li deixen ser el meu novio i el que el novio no li fot ni cas... escriuré lo interessant que trobo per internet...

Continuo amb el Street art Barceloní... aquest l'havia vist per els carrers de barna peró suposo que degut a l'hora del dia no vaig pillar de què anava... grafitis amb la dimensió de temps... Genial!




3 Comments:

  • pero, ooOOOHHH, ke lííooO
    los amigos de mis amigas
    sooOn mis amiiigooOOOs!

    los novios de las novias, son tus novios y los míos???

    jejejeje

    ptonets...campanilla

    By Anonymous Anónimo, at noviembre 03, 2006  

  • juas juas juas juas!!!

    By Blogger dellwoodbacker, at noviembre 03, 2006  

  • ei, uapísim !
    per regalar-te lews orelles, escolta la cabreta que canta al http://www.versiorac.blogspot.com/

    es divertida ;-)

    mumy

    By Anonymous Anónimo, at noviembre 06, 2006  

Publicar un comentario

<< Home