el cuervo asul

11/08/2006

facura telefonica



175€
125 €
Almenys vaig disminuint....

UIX... inevitablament la pregunta... Perqué parlo tant per a teléfon? serà perquè soc incapaç d'afrontarme a les meves realitats internes i prefereixo vomitarles al primer de l'agenda? tinc por a sentirme sol i necesito sentirme recolzat en tot moment? vull comprarme un móvil per punts i el meu inconscient m'esta jugant una mala passada?
potser senzillament no hauria de trucar a la India ni a Malaysia desdel móvil... o hauria de reclamar els 10€ per trimestre per el móvil al cau? (rumi...) hauria d'apendre a guardar les meves históries i així assegurarme que ningú em plagiará la meva autobiografia?


Uix.. que espés que estic... millor ho deixo per avui...
PD. em fa mal la butxaca

3 Comments:

Publicar un comentario

<< Home