el cuervo asul

11/07/2006

que faries tu?

Qué feries si tinguessis suficients diners per a no haverte de preocupar més per els diners?

No, no és que m'hagi tocat la loto.. peró és un pensament que m'ha atacat avui al matí quan portava una hora ronronejant al llit.. parant el despertador cada 9 minuts ( no em pregunteu perqué no sona cada 10 o cada 5 com seria lo habitual.. no en tinc ni idea).. M'he llevat i lo primer que recordo que es disossava suficient del somni per a dotar-lo de coherencia ha estat la sorpresa de veure'm estirat sobre el costat esquerra i l'anyorança de la molla que se'm clava just sota la ultima costella dreta... i d'aqui he anat enllaçant un pensament amb l'atre fins que he pensat... qué coi faria si tinguessis prous diners per a no tornar-hi a pensar.hi mai... Caram.. m'ha dut una bona estona (potser la son i tenia alguna cosa a veure_).... el cas és que:

1. Pararia de treballar, a excepció d'alló que realment m'agradés i fes perqué m'omplis i no per a pura supervivencia.
2. viatjaria a la India d'aqui dos setmanes.
3. No deixaria el cau fins que em fessin fora.
4. Em compraria una bona camara reflex digital, una de filmar i un ordinador portátil.
6. m'independitzaria per enesim cop i aniria a viure solet en una caseta ben trankila... on no molestar ningú ni ningú em molestes. On no fes fred a l'hivern...
7. Estudiaria i estudiaria fent coleccionables de les carreres: belles arts, fotografia, cine, filosofia, acabaria psicologia... naturopatia holística... i aprendria el máxim d'idiomes possibles.
8. Viatjaria al máxim de llocs que la meva salut em permetés.
9. Aniria mes al cine.
10. suposo que tard o d'hora em treuria el bitllet de conduir... peró seria al cap d'uns cuants anys...
11. veuria més a la familia i als amics... (que al ritme laboral d'avui en dia és quasi imposible qudar per més de 30 minuts)
12. Continuaria sense pagar els ferrocarrils.
13. No em preocuparia mai més per a la factura de móvil.
14. Menjaria delicatesens veganes en receptes exótiques.
15. Em compraria llibres compulsivament més sovint.
16. Aniria mes al cine.
17. Canviaria el meu vestuari tornant.me més camaleonic

uix.. ara que ho veig sóc bastant vulgar... juas juas juas!!

També ho podria haver titulat.. coses que puc fer i que els diners no em deixen..peró així sona millor...

I TÚ QUÉ FARIES?

i de la mà de chambre69 una bona manera d'estalviar... (encara que no la meva perqué jo no els mantinc.. je,je,ej)
PD: Clica sobre la imatge... sinó no s'enten... del tot
PDD: uix.. quin post més llarg.. ok.. promet-ho no repetir-ho mai més... el seguent ben curtet...



3 Comments:

  • deixar de treballar i tenir mil hores per llegir, i fins i tot escriure en els dies inspirats...
    muntar un xiringuito on es barregés la psico de coneixement personal, i tb creixement i motivació amb un bar tropical i una platgeta...
    treballar per plaer, i k aquest plaer estigués ben aprop de casa...
    contractar algú pq cuinés per a mi de manera sana (requiem a la pasta amb pasta i de 2on pasta).
    viure a mil llocs diferents sense tenir por a no saber l'idioma i no poder trobar feina i no poder menjar i passar fred. Prendre'm el meu temps per aprendre.
    temps lliure, cine, nova gent i llocs a conèixer, no tenir por a quedar-te sense un duro a dia 5, ...
    buf! els diners no compren la felicitat, compren el temps per crear-la tu mateix! Si simplement no haguéssim de pagar l'habitatge on vivim, ni lloguers ni hipoteques, res, al menys jo treballaria menys hores, per poder gaudir de la resta.
    Osti, llàstima k no sigui real... ara m'estava emocionant...

    By Blogger sil, at noviembre 07, 2006  

  • tens rao.. tot es reduex a una compra-venta del temps...
    perdre el temps treballant per a guanyar-lo.. realment absurd...

    By Blogger dellwoodbacker, at noviembre 07, 2006  

  • per cert, últimament estàs millor k mai en els teus escrits. Prens algo? Vull dir, realment cada dia trobo k escrius millor, i aixì m'agrada...

    By Blogger sil, at noviembre 08, 2006  

Publicar un comentario

<< Home