el cuervo asul

11/09/2006

Visca els FREAKS!!

Ja està aqui un altre cop!

Amma.
12 hores de cua per abraçarla.. una experiencia inolvidable... ja ha passat un any desde l'ultim cop... avui toca tornar-hi.
Estic nervios... la major concentració de freakis new agians anual.
Yoguis, hindus, new ages espirituals, sectes estranyes, oshonians, Sai babans, Vishnaves, Shivaites, gent que aperenta ser deu, falsos profetes, algun que altre curiós i més fenomens paranormals convergeixen desde fa tres dies al pabelló de la mar bella a barna i culminen avui amb el Devi Baba... més de 5000 persones reunides...
No se si aixó supera el saló del manga o no... almenys no anem tant disfressats (anem tots de blanc)... tinc ganes de retrobar la penya que ens reconeixem any rera any...
i com no aprofitant que demà al matí no curro... gaudí d'aquest meeting point de gays espiritualoides i de l'energia amorosa...
Hora aproximada d'arribada al pavelló 22:04
Hora aproximada de l'abraçada (en el cas que quedin números) 7:32 AM
Hora aproximada de marxada del pabelló 10:00 AM

je,je,je... si algú no em coneixia del tot... ara ja es pot espentar...

mm... recordo fa un any que just va ser aquesta nit quan vaig decidir anar a la India... bendito dia!

PD: MERDA!!! porto les lentilles i m'he deixat el pot per a treure-less i les ulleres... uix! bueno... tocarà anar tot el dia amb les lentilles.. hasta que la mañana nos separe...

7 Comments:

Publicar un comentario

<< Home